EuroKolada
Diario deportivo de Alicante

Comunicado de la peña Negre Lloma sobre el despido masivo de empleados en el Hércules

ESTADIODIGITAL.ES / @EstadioD

La peña herculana Negre Lloma ha emitido un comunicado en relación al despido masivo de porteros y acomodadores en el Hércules que emitimos íntegramente:

“A través de diverses fonts, hem sabut que l’Hèrcules CF té intenció d’acomiadar la totalitat del planter de porters i taquillers. Per aquest motiu, la Penya Negre Lloma exposa el comunicat següent:

– Que ens solidaritzem amb els treballadors de l’Hèrcules CF que en el futur seran acomiadats i condemnem la decisió extintiva del Club i la manera com s’està duent a terme.

– Ens pareix roí i miserable que el Cap de Seguretat del Club, D. Juan Carlos Celdrán, més conegut per la seves actuacions repressives contra aficionats (que exercien el lliure dret d’expressió, per mitjà de la paraula i de pancartes, contra els supostos corruptes que encapçalen l’Hèrcules CF, inclús utilitzant el Cos Nacional de Policia) que per vetllar per la seguretat a l’Estadi, es presentara a unes eleccions sindicals a un òrgan de representació dels Treballadors (el Comité d’Empresa) per garantir els interessos del Consell d’Administració, i per tant, els de la gent vinculada a Enrique Ortiz Selfa i no els dels empleats del Club. També el fet que siga el portaveu del Club per comunicar als delegats dels altres dos sindicats al Comité d’Empresa la decisió extintiva d’aquesta entitat, ja que és un fet contradictori amb la suposada finalitat per la qual es membre d’aquest Comité.

– També condemnem que, si es presenta el cas, els acomiadaments siguen per substituir treballadors del club per personal de cap Empresa externalitzada, i més encara quan aquesta Empresa pot estar vinculada amb l’esmentat Cap de Seguretat del Club: perquè considerem que aquests acomiadaments són per al lucre d’aquest personatge i, al mateix temps, una forma que té Enrique Ortiz i la seua colla d’agrair a D. Juan Carlos Celdrán tot el treball brut que ha fet contra els Herculans que decidirem protestar contra els que van fer, suposadament, del saqueig, la corrupció, la ineptitud i els interessos propis i aliens als de l’Hèrcules CF, bandera de la seua gestió.

– Que per això, i per més raons, com mentides sobre el pagament dels salaris, IVF i Hisenda, maltractament a l’Herculanisme, la campanya actual d’abonaments, la seguretat a l’Estadi, la continuïtat en la gestió i el personal propers a la figura d’Enrique Ortiz, ser aficionat de l’equip rival, etc… continuem considerant En Juan Carlos Ramírez “Persona Non Grata” per al nostre col·lectiu.

Al mateix temps, i aprofitant aquest comunicat, exigim una altra volta que es diga públicament on han anat els 18 milions d’Euros en ajudes públiques declarades il·legals per la Unió Europea donades al Club, i que l’IVF designe un nou Consell d’Administració per a l’Hèrcules (format per gent Herculana, honrada, independent d’Enrique Ortiz i competent) i que faça tot allò que siga possible perquè les persones físiques responsables de l’actual deute del club paguen amb els seu patrimoni personal per ser suposats responsables d’una gestió deslleial.

Molts ànims i una forta abraçada per als treballadors afectats pels acomiadaments. Ens solidaritzem amb vosaltres.

Per un Hèrcules net, Ortiz paga i vés-te’n.”

You must be logged in to post a comment Login

¿Qué opinas?